Sunday, August 2, 2009

I want singing...!!!!!!!!!

最近几天...
喉咙不知怎么了...
老是沙哑哑的...

检查了自己的身体...
又没有生病....!!!
怎么搞的??

情绪波动有点夸张...
就算身处在朋友们中...
也找不到自己的价值...

sad sad sad...

只能弹钢琴了~~~
弹我喜欢的那首曲子...
Spring Time....Yiruma....

还是找不到我要的Key...

够力!!!...烦烦烦~~~!!!

讨厌讨厌~~~!!

10 comments:

Yatszu said...

remember take care ur health ah,then ur special singing coming back soon
dun worry,u r a good singer.

Skywalker said...

thx thx...i will take care d...i am good singer?? no la...where got?? dont praising me la...jia tian only geng la...

Anonymous said...

aiyo..two different style la,jia tian cant sing ur voice,and u cant sing jia tian high key..btw,u macam always change dp tat d,Lolx


Yatszu

阿巧 said...

可能是烟霾问题咯..喝多点水,不要吃煎炸的东西很快就会好了的...加油~!!
没有听过你唱歌..但是应该是不错听的啦~不要不开心啦..相信你自己是可以的=)..
那首yiruma的spring time..我找不到这首歌的谱咧><..你在哪里找到的..?

Skywalker said...

yatszu: dp?? wat does dp means??erm...ok la...agree ur opinion...

QiaoEr: 我也是酱想叻...烟霾咯...haiz...你没有听过我唱歌咩??dunnno ...那个yiruma spring time 我是在虫虫钢琴网那里找的...但我找不到和你blog 那首同样key的...=.="

阿巧 said...

真的没有听过你唱歌咧..讲到我有点想听tim~XD
我也是在虫虫钢琴网找wor..做么我找不到的==..?

Skywalker said...

找不到??http://www.gangqinpu.com/html/5432.htm...这个lo...^^

阿巧 said...

ooo..找到了..谢谢^^..

Anonymous said...

hmmm
u noe how to play piano de?


yuan

Skywalker said...

yup...i know ...but a bit only...hehe...